venerdì 10 gennaio 2014

me against the world

Hey there diary! Denna veckan har varit helt okej, speciellt på jobbfronten känner jag mig nöjd. Har haft mer ansvar och varit mer självständig än annars och det känns riktigt bra. Jag gillar det jag gör just nu, man måste lösa problem och så måste man tänka och fundera ut saker. Det kan vara att jag känner att jag växer men samtidigt så vet jag att faktumet att jag använder mina kunskaper från huvudet iställlet för att jobba med kroppen är för mig mer tillfredställande..! Just nu är jag på jobbet men jag kan tillåta mig 5 minuters avvikande från det jag har att göra. ^^ Jag prata med isa för det jag hade problem med iförrgår och ja det gick bra, hon har lärt sig att inte bete sig kallt när jag mår dåligt, för jag är så himla svår att ha och göra med när jag har humörsvägningar. Det krävs lite från hennes del och det är enklare för båda. Sen så är jag alltid övertygen om faktumet att jag och endast jag måste göra mig själv lycklig och hel när jag mår dåligt. Jag menar, man har inte alltid bra kompisar och en förstående pojkvän, det kan inte vara för alltid så lika bra jag lär mig redan nu. För resten är allt helt okej, jag drömmer om en semester i södra italien med kompisar, där min älskling kan fiska och jag kan snorkla och vi kan äta fisk och skaldjur som vi fiskar själva och myyyysa. Det hade vart så härligt jag längtar efter att få lata mig på en strand som har fin sand och inte massa stenar. Jag har otur, för här har vi en massa underbart fina sjöar med rent vatten men ingen av dom har naturlig sand! Inte ens riva del garda som är ungefär lika stor som vänern. Inte heller finns det sandstränder i södra Spanien, så när jag åker ner och hälsar på mina föräldrar får jag ändå inte gräva ner mina tår i den fiiiiina lena vita sanden. För mig är det nästan som om sanden betyder allt när man åker till havet, för det är den största skillnaden från vad jag vanligtvis får erfara. Nästa veckan skriver jag in mig i körskolan! Så härligt! Och ikväll blir det att springa lite granna och se till att få cirkulationen igång och sen ska jag göra super mycket stretching, för jag gjorde den inte helt ordentligt sist och jag har haft ont överallt tre dagar i rad... Ha det ^_^

Nessun commento:

Posta un commento