martedì 7 gennaio 2014

New beginning

Idag börjar det, min nya start. Idag ska jag ta rummen ur röva och röra på kroppen! Det spelar ingen roll om jag inte kan köpa mitt gymkort än jag får ta och dra hem, byta om och göra det på hemmagjorda viset... Ett joggingspass, några armhävningar, sit-ups och annat och sedan stretching och dusch. Ikväll ska jag dessutom inte göra något annat än det, träna, duscha, äta, sova. Marco har precis påbörjat sitt jullov och sorry men, i och med att han och jag aldrig kan lyckas få våra liv flyta på i samma våglängd så kan jag lika väl bry mig om mig själv, för det är helt ovärt att springa efter honom på hans fritid. Idag känner jag mig helt space’ad i huvudet! Det är svårt att hänga efter, jag har sovit för lite. Denna veckan är jag ensam och behöver ta hand om allt som har med Sverige att göra, det är tur att det är början så det inte är aldeles för intensivt, speciellt när mitt huvud känns så här. Jag ska påbörja ett ramadam, ett rök & drick ramadam. Fram tills slutet på månaden blir det att inte dricka eller röka. Usch palla må så här, jag har yrsel för någon konstig anledning. Hur som helst, bra start på veckan, bra start på månaden, jag ska skita i allt och bara ta hand om mig så att jag är på topp i sommar. Hoppas min space’ade känsla inte håller till ikväll, kan vara riktigt obehagligt att träna och känna sig såhär. Hoppas också att rödhåringen inte sätter sig fast på marco dom här dagarna, ok att jag inte kan vara med honom men dom borde inte heller vara tillsammans! Fasen och han också, som inte ens vill berätta om när dom är ihop, och tar bort allt som har med henne att göra på mobilen så fort dom skriver eller pratar med varandra... Usch jag verkligen avskyr när han ska vara hemlig, varför ska han behöva vara hemlig för...? Ok, i’m a jealous girl.

Nessun commento:

Posta un commento