venerdì 3 gennaio 2014

Bad to the Bone

Jo ibland kan jag sakna Sverige, för dess hälsosamma och lagom livsstil. Italenare är allt föurtom lagom. Och precis så funkar det för mig. En gång i tiden kunde jag tänka "Jag underviker det här och det där för att belöna mig i helgen" Nu brukar jag vilja belöna mig nästan varje kväll. Min röst lider av det, min kropp, min energi också. :( All denna rökning, drickande, chokladätande! Nästa vecka börjar vi med de nya rutinerna dock, det kommer vara mycket enklare hålla mig undan vissa saker när jag känner mig så frisk och fräsch. Så härligt!! Nästa vecka! Körskola & gym!!! Jag ska jobba iår, jobba hårt för så länge som jag stannar här med min älskling innan vi har chansen att öppna vingarna och flyga iväg så är det lika bra jag går framåt! Jag har blivit lite mer cynisk på senaste, känner att det är riktigt kul att snacka skit speciellt om folk jag inte står ut med (en person, kanske två).Det är sant, jag är riktigt selektiv när det handlar om folk. I det yttre är jag en öppen person, men jag är bara öppen för bekantskapshet. Jag prata om det med min kompis Isa. Hon är mycket mindre ytlig än jag är, och bryr sig mer om vad folk inte visar, eller rättare sagt, vad folk är och inte hur folk framstår. Jag vill inte ens veta hur personen är, när jag har bevis för det med den personens handlingar och skiten som kommer ut deras munnar. Jag gillar inte hycklare, eller arroganta, som tror att deras fakta, deras åsikter har större värde bara för att dom, starka personligheter, har högre röst och bättre självförtroende när dom pratar. Jag gillar inte folk som ljuger mig rakt upp i ansiktet om bullshit jag inte bryr mig om. Det finns en brud, som har två pojkvänner, sin gamla och en annan som är min pojkväns bästa kompis. Hon ljuger till båda, och försöker ändå övertyga folk om att hon inte ligger med den andra, när hon brukade göra det när hon och hennes kille gjorde slut, och hon sover fortfarande över där hela tiden. Hon är en sån där tjej som skapar osämnja lite överallt. När hon började ses med min pojkväns polare, som är en svag individ började hon sätta en massa paranoia i hans huvud. Han slutade umgås med sina kompisar, för att hon antog att alla snackade skit om dom. Hon hade problem med oss tjejer som var i samma grupp av kompisar och var tvungen att snacka skit om oss med alla snubbar som är del av vår kompis grupp. Sa hela tiden att hon hatar oss, för jag vet inte vilken anledning. Hon har satt sig fast som en blodigel på min pojkvän också, för hon är helt övertygen om att vara one of the boys, vilket hon inte är. Min pojkvän har en bar och varje gång jag inte är där drar hon dit ensam, och hon skriver till honom och annat skit. Jag står inte ut med tanken! Jag är inte svartsjuk, för jag litar på min man. Men jag blir irriterad på hennes jäkla sätt. Vem fan gör så? Efter en månad som du känner en person börjar du skriva till honom och vilja dra o se honom ensam? Wtf det är din "lover or second boyfriend's" bästa kompis. Ja jag blir irriterad, för ingen jag känner beter sig på det viset. Och ja jag vill att någon bryter ner hennes ego, och sätter henne på sin plats. Sure ok, I'm a bit bitchy, but thats fine with me cause no whore that can't get enough of it should be crawling around my man like it's fine. Who the hell are ýou anyway?

Nessun commento:

Posta un commento